Söndag natt. Hej hej helgen har redan gått...

2011-04-04 @ 00:25:17

Söndag natt. Hej hej helgen har redan gått det är nu dags att sova. Jag förstår inte att helgerna går så fort. Imorgon börjar det en ny vecka, vi går in i vecka 14. En vecka som bjuder på nya äventyr. Och det är precis vad denna vecka kommer göra typ fullt schema hela veckan från till fredag då. Helgen vet jag inte vad den kommer att bjuda på. Dock hoppas jag att Jon kommer hit men ja som sagt vi där se vad som händer. Jag ska i alla fall sova nu. Skola i morgon eller ja idag då klockan är över 00.00. Puss och sov gott. Får se när jag uppdateras i morgon har fullt upp typ hela dagen. Så vi hörs när vi hörs, kanske hinner med ett inlägg innan jag drar till skolan, vi får se :)


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0