Planering för vecka 17

2011-04-24 @ 18:57:12
Måndag: Det ska bli 21° ute. Så ja det blir väll en heldag i solen, Gött är det. Så ja det blir en dag med solning. Ska även försöka ta kort på en massa saker som jag ska sälja + att jag ska tvätta.
Tisdag: Troligtvis vara med Pernilla och Emelie, om det blir något. Annars vet jag inte vad som händer
Onsdag: Jag är nog hemma själv, så får väll underhålla mig så gott det går. Får se hur vädret blir. Ska även åka en sväng till Hällefors för att hälsa på Jonna! :D
Torsdag: Jon kommer hit!! Ska hämta honom i Örebro runt klockan 13:00. Sen åker vi till Gustasvik, för att bada där några timmar. Första gången jag är där faktiskt, så ska väll bli ganska kul.
Fredag: Jon är här så vi ska åka upp till Nitten, och grilla lite och så. Skulle även behöva baka lite.
Lördag: Födelsedagskalas för mig :) på kvällen är det valborg, så blir väll att gå och kolla på den otroligt stora majbrasan (skämtosido) den är ju inte överdrivet stor men den funkar!
Söndag: Åker tillbaka till Gamleby, efter ca 10 dagar hemma i Ställdalen. Jon åker med mig till Linköping, måste även packa allt innan vi åker.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0