Morgondagen

2011-04-27 @ 23:59:42
Säger bara en sak hur ska jag/vi hinna med allt? Det är då planering får en viktig betydelse, det är såhär jag och Jon ska hinna med en massa saker i morgon. Så ja planering är prio nummer 1 imorgon!

Nu ska ni få ta del av min och Jon´s dag:
Jag ska försöka gå upp mellan 8-9 tiden. Då blir det att duscha och äta frukost. Städa det sista på rummet och packa badkläder och lite sådant. Klockan 11:20 ska jag åka härifrån Ställdalen för att hinna in på ICA och hämta ett paket och posta ett brev. Vid halv 12 ska jag åka från Kopparberg och vidare mot Örebro. Där ska jag vara vid 12:48 för då kommer Jon med sitt tåg. Efter det blir det väll att äta något i Örebro för att sedan åka till Gustavsvik och bada några timmar. Efter det åka hemmåt svänga in hon L&D och hälsa på. Dock måste vi vara tillbaka i Ställdalen vid ca 20-tiden. Det ska nog gå bra ska ni se och allt ska vi nog hinna med, hoppas vi ;)

Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0