Lösgodis

2011-04-21 @ 21:15:05
Jag känner att jag måste skriva detta inlägg har tänkt och gjort det en massa gånger när jag har köpt lösgodis men aldrig gjort det tänkt ungefär "äsch skit samma" men numåste jag verkligen skriva det!

När man ska köpa lösgodis i affären är man typ sugen på allt som hyllorna har att erbjuda man tar en påse och en sked och börjar ösa i olika godis sorter man gillar. Vad händer sen? Jo man betalar självklart lösgodiset och åker hem. Ddet är just då, jag är aldrig sugen på det som jag har köpt, men hallå det var typ 1 timme sedan du stod där bland hyllorna och öste i godiset i din påse i handen. Då var man minsann sugen. När man är hemma tar man upp en godis och tänker "varför stoppade jag i denna?"och så fortsätter det.

Varför är det just såhär, att man inte är sugen på det som ligger där i påsen?


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0