Hej hej bloggen!

2011-04-19 @ 16:01:28

Här sitter jag i bilen utanför mammas jobb och väntar på henne. Jag har nyss varit vid tandläkaren, tog max 15 minuter tills jag klev innanför dörren och tills jag var ute igen. Så det tar inte alls lång tid :) Ikväll måste jag få i väg ca 5 bilder till min lärare. Sedan måste jag fixa bilderna jag tog i söndags när vi var till stugan och Nitten. Så förhoppningsvis kommer de bilderna upp på bloggen. Senaste i morgon ska jag i alla fall lägga ut dem. Annars vet jag inte vad som händer i kväll, eller jo jag måste ju kolla på dagens avsnitt av big brother, haha ja jag är beroende. Lovade ju också dagens outfit, så den ska jag bjuda på. Nej nu ska jag fortsätta vänta på mamma, som sagt det blir mera uppdate i kväll :) puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0