Godmorgon

2011-04-26 @ 09:46:30
Åt nyss frukost med nybakade scones som jag hade gjort dagen till ära, gott var det :)

Ska snart börja göra mig i ordning för att sedan åka till ICA och posta ett brev och efter det hämta Pernilla vid halv 12 hemma hos henne så vi kan åka till Lindesberg för att träffa Emelie en sväng. När jag kommer hem ska jag städa och så på mitt rum så att det blir fint. Det behövs eller ja just nu ligger det inte så mycket saker men det ärdammigt som tusan, så en dammsugning är nödvändigt. Jusstja måste hänga tvätten som jag slängde in i morse.

Som det ser ut så är det bara att sätta igång med allt. vi hörs senare. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0