7 månader!

2011-04-24 @ 23:42:14

Idag har jag och Jon varit tillsammans i 7 månader. Det är helt otroligt vad fort tiden går, men det sägs ju att tiden går fort när man har roligt, och roligt tillsammans det har vi verkligen :) Alltid ett leende på läpparna när jag är med dig. Det tycker jag om, så tack! På torsdag ses vi också och kommer spendera 4 dagar tillsammans. Från torsdag till söndag. Hämtar honom i Örebro på lördag vid ca 13. Sedan åker han med mig till Linköping på söndag, så jag släpper av honom där vid station. Kommer bli riktigt roligt att spendera ett par dagar tillsammans med min älskling! Jon, jag älskar dig <3


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Jammi

Älskar dig med hjärtat

2011-04-25 @ 19:11:30

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0