Torsdag morgon!

2010-09-02 @ 09:38:13
Hej
Klockan börjar närma sig 9:40 och jag ska börja gå mot skolan när jag har skrivit klart detta inlägg! Förresten kolla jag hann skriva ett innan jag gick till skolan (Y), härligt. Men vet dock inte vad jag ska skriva, men iallafall torsdag idag det innebär att det är bara två dagar kvar i skolan. Skönt, hmm undrar vad som händer i helgen? Har iallafall en fotouppgift att göra, mer om den senare idag..

Men nej nu ska jag ta på mig skorna och bege mig mot skolan, svenska är första lektionen som börjar 10:10. Men jag vill gärna att dem två timmarna går fort för efter vid 12:15 är det lunch, haha jag är sugen på glass och kolasås, och det är precis vad vi får idag! :D Lovely, men ja först får man väll äta lite mat! Stekt strömming, men finns vanlig fisk också sedan mos till det (Y)
Puss, skriver mera senare idag när skolan har slutat, tror jag slutar runt 16-tiden idag.

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: G E L I C A <3

Hejsan tjejen, fin blogg du har :)

Söt header ^^

kraaaaaam Angie <3

2010-09-02 @ 21:20:15
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0