Plugg

2010-09-13 @ 15:23:53
Hej!
Slutade skolan för ca 1,5 timme sedan! Så nu sitter jag här på mitt och pluggar, tänkte vara duktig att fixa lite saker annars måste jag gör adet i helgen och ja det har jag varken tid eller ork för! Vill inte ha några läxor i helgen, så jag försöker satsa på det.. Så ja det blir en plugg måndag, fast ja det blir nog en plugg tisdag också imorgon efter skolan, får se hur långt jag hinner idag.
Så ja det är väl bara att återgå till pluggandet, skriver mera senare
Puss

(måste ta lite nya bilder när ajg åker hem i helgen så jag har nått att visa, för inlägg utan bilder är dödstråkigt, så jag får be om ursäkt för det. men som sagt ska fixa lite nya bilder)

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0