Plugg

2010-09-30 @ 18:48:11
Hej!
Skolan är slut för idag, eller ja det har den ju vart i typ 3 timmar, slutade 16:15! Gick och mötte J, sen ner och åt spagetti/makaroner och köttfärssås, mums.. Sedan ner på marken som tydligen ägde rum idag nere i Gamleby. Men då måste jag ju bara säga att, varför åkte jag då hem förra helgen när det endå var marken här det jag köpte i Kopparberg hade jag lika gärnat kunna köpa här, + att det hade blivit billigare, men ja jag visste inte att det var någon marken. Så, menmen var väll där ca en timme sedan tillbaka till internatet där jag just nu sitter, ska hoppa in och duscha, eller ja jag ska gå in. Sedan ska jag fortsätta att plugga!
skriver mera senare, puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0