Planering inför vecka 37

2010-09-12 @ 22:20:26
Måndag: Skola som vanligt mellan 8:50-14:00 efter skolan blir det att plugga (svenska B, uppgifter jag tänkte pyssla med) annars bara ta det lungt eller jag måste även läsa ut min bok!!
Tisdag: Skola idag också lång dag idag mellan 8:50-16:15 med kemi på morgonen, håltimme mellan 11:15-12:15 sedan lunch och efter det media och sist svenska! Efter skolan blir det att packa en massa, åh va roligt! Sen även lite pluggande.
Onsdag: Skola börjar inte förren vid 13:00 så ja innan så ska jag packa klart och bära ut allt i bilen så att jag är klar och att det bara är att sätta sig i bilen och åka efter kvällsmaten! Så har tänkt att jag ska åka vid 17:00 tiden, men blir nog lite före! menmen senast 17. Så jag går väll upp till fm fikat och efter det så blir det att packa och bära ut i bilen! Så ja jag kommer hem till Ställdalen vid ca 22:00 så bloggar hemmifrån då!
Torsdag: Heldag i Örebro tillsammans med Emelie och Pernilla ♥, först blir det tandläkaren sedan åker vi ut till Marieberg och skopunkten och allt det dära för lite shopping! Kommer bli awesome! :D
Fredag: Bara ta det lungt, laga mat tills mamma kommer hem! Sedan får vi se vad som händer, en kväll framför tv:en? Sen hoppas jag även på att mamma vill färga mitt hår..
Lördag: Är nog hemma själv, så ja jag får se vad jag sysselsätter mig med ^^
Söndag: Åker tillbaka till Gamleby, men innan det så ska jag hinna rösta sedan laga yankantarna tills mamma kommer hem från nitten, åhh världens godaste maträtt. Längtar! :D

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0