Nudlar

2010-09-11 @ 18:41:50
Hejsan!
Jag åt för typ 1 timme sen lite mat, det blev nudlar. Det är ju inte det godaste man kan äta på en lördag direkt! Haha, sen när köket ser ut som "hej-kom och hjälp mig" så är det inte alls trevligt att laga mat, tänkte faktiskt torka av spisen, men ångrade sedan mig, varför ska jag ta reda på smuts efter andra? Nej det kan dem glömma, för hur svårt är det att göra rent efter sig när man har gjort och ätit maten!? nej exakt inte alls svårt..
Pjuhh nu fick jag ur mig lite aggressivitet? finns det nått som heter så?

Aja, lördag kväll och här sitter jag jag har faktiskt städat + dammsugit mitt rum + att jag dammsög hallen också. Så ja jag ska fortsätta min lördags kväll med att läsa i min bok, så man blir klar någon gång, men ja innan det så ska jag kika runt på internet lite grann ^^
Puss kommer upp med flera inlägg senare ikväll.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0