Nedräkning!

2010-09-06 @ 18:20:00


det närmar sig med stormsteg
har en massa saker jag ska hinna med när jag är hemma, bland annat att
- färga håret (mamma kan du hjälpa mig?)
- baka (jag saknar att bara gå ner i köket och få baka)
- leta efter miniräknaren (hmm, om jag bara kunde komma ihåg vart den ligger)
- tandläkaren (torsdag morgon)
- shopping med E och kanske P (efter tandläkaren åker vi till Marieberg)
- tvätta (eller min plan är såhär jag tar med mig de tvättkläder jag har här tar med dem hem tvättar de dagar jag är hemma sen lämnar jag kvar det jag inte hinner med, sen om mamma tvättar kan hon ju slänga med mina kläder också för kommer hem helgen efter och kan då på söndag när jag åker tillbaka ta med kläderna som då är rena! Ojoj va jag är smart!)

Så där ja det var lite saker som jag ska hinna med hemma, nedräkningen fortsätter imorgon!


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0