Lördag

2010-09-11 @ 13:20:59
Hejsan!
jag vaknade vid 10-tiden gick in och duschade och lite så, satte mig vid datorn en sväng sedan åkte jag och handlade lite grann. Nu är jag tillbaka eller ja har vart det ett tag, tänkte att jag skulle kolla på Idol på
www.tv4.se för att kolla ikapp lite grann ^^

Vid 15 blir det affärn igen, med en kompis! Men ja ett tag kvar tills dess så ja lite idol först! Sen när jag kommer hem från affärn blir det nog att fixa lite mat, nudlar blir det haha vilken lyxig lördags mat (åh måste fråga mamma om vi kan äta yankantarna när jag kommer hem) menmen, sen på kvällen blir det vindruvor och twilight-boken! Vilket lördags mys, hehe! Nej men måste faktiskt läsa ut boken, den ska vara klar på söndag, eller ja vi börjar jobba med dem på tisdag eftermiddag, men kan vara skönt att få den klar, och inte sitta med den kvällen innan.
Så så får det bli, imorgon ja jag har kommit på att söndagar är en städar dag, och även denna söndag ^^ dammsuga och städa rummet, sen på kvällen blir det nog en film nere i dagrummen.

skriver mera senare, puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0