Halloj

2010-09-18 @ 23:19:38

Det är lördag och jag är hemma, och underhåller mig själv, funderar på att gå ner och fixa iordning lite dipp och grönsaker såhär på kvällskvisten, det vore otroligt gott. Men man ska ha ork och göra det också, haha men ja man får väll ta och fixa lite ork, så jobbigt är det ju faktiskt inte ^^
Så ja det blir nog att fixa till det, sedan ska jag väll bara ta det lung fortsätta packa/städa lite här på mitt rum. Efter det eller ja samtidigt ska jag nog testa våga mitt hår, justja har färgat håret idag helt själv. jag känner mig faktiskt väldigt duktig, och imorgon ska mamma klippa min lugg lite. Härligt är det, men nej dipp och morötter nu. Skriver mera senare, puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0