Dålig uppdate

2010-09-07 @ 22:24:12
Hej!
Har inte orkat logga in på bloggen och skrivit ett vettigt inlägg så ja jag återkommer imorgon med lite inlägg! För nu är det sängen som gäller förresten, får se om jag hinner blogga imorgon för imorgon är det jag som måste plugga, plugga och plugga lite mera! Bland annat, svenska och läsa min bok!!
Men ja nått litet inlägg ska jag nog hinna med man måste ju faktiskt få ta pauser ibland. Förresten hinner jag kanske med ett inlägg innan jag börjar skolan, är valdebatt imorgon i Aulan och den börjar 10:10 så ja jag går väll till skolan runt 9:40 för att hinna fika eller ja i mitt fall äta frukost! Menmen vi hörs imorgon, godnatt ♥

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0