Dålig uppdate

2010-09-21 @ 21:51:39
Hej!
jag vet att min uppdate är sämst för tillfället men så är det ibland, orkar inte spendera varje minut framför bloggen, sedan har jag lite bloggtorka. Men det vänder snart ska ni se så då blir det bätre uppdate.
Men hade fått en fråga om att jag skulle ta kort på mitt rum, och jag antar att du menade rummet här på skolan? Men ja det hade jag tänkt att jag skulle fota bara att det har inte blivit av, men ja det kommer ett inlägg om det inom kort, så håll utsikt!

förresten så skickade jag igår in 100 foton via fujidirket på framkallning! Så dem borde komma i slutet av veckan, och jag åker ju hem till helgen så tar dem då!

Men nu ska jag duscha sedan lägga mig i sängen och läsa i min bok, sovmorgon till klockan 13 imorgon eller ja jag ska upp och äta vid 9:50 så jag har sovmorgon till iallafall 9, det är riktigt skönt!
Så vi hörs imorgon, kan nog bli nått inlägg innan jag börjar också.
PUSS

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0