Dagens lista - Fredag

2010-09-10 @ 22:43:56
Dagens låt: Elvis-låtar! han är the king.
Dagens dusch: Imorgon bitti när jag vaknar.
Dagens frisyr: Utsläppt, typ första gången på jätte länge!!
Dagens smink: Nothing!
Dagens kläder: Jeansleggings, linne och en tjocktröja.
Dagens händelse: Hade matte prov idag.
Dagens planer: Ja dagen är snart slut men funderar på om jag ska pilla lite på en ny designe till bloggen.
Dagens vill ha: Onsdag kväll, för då får jag ÄNTLIGEN åka hem!
Dagens saknad: Pappa ♥
Dagens tråkigaste: Att det regnar ute!
Dagens måste: Läsa i min bok.
Dagens dricka: Äppeljuice till frukosten/middagen/kvällsmaten och just nu dricker jag vatten.
Dagens köp: Köpte lite saker på Ica
Dagens mat: Oj först frukost, sen maten ingenting eller jo lite sallad, kvällsmat potatissallad och kallskuret.
Dagens mående: Det är bra, hade lite ont i huvudet på eftermiddagen men det har gått över.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0