8 månader!

2010-09-09 @ 22:36:20
(skulle ha publicerats igår, men vart nått knas så lägger upp det idag)

8 månader har idag gått sedan du försvann från oss och åkte upp till himmlen
och jag saknar dig bara mer och mer. Det finns inga ord som kan beskriva den känslan som jag har. Att sakna någon så otroligt mycket trodde inte jag gick men jag har lärt mig att man kan sakna någon otroligt mycket och pappa det är precis det jag gör med dig, jag saknar dig. Jag vill att du ska vara här hos mig, jag vill kunna kram dig och kunna prata med dig! Jag vill kunna säga till dig hur mycket du egentligen betyder för mig.
Men jag kan inte det!

Jag hade hoppas på att få många flera år tillsammans med dig men ens liv kan förändras över en dag, det kan förändras på mindre än en minut, det var precis det som hände när du försvann! Allt förändrades

Det är hårt och livet är otroligt orättvist, men man måste kämpa och gå vidare!
För pappa jag vet att du alltid kommer att finnas vid min sida och det är jag otroligt glad över.

Det är många tårar som har fallit men också en hel del glädje finns någonstans när man tänker tillbaka på dessa 18 år jag fick tillsammans med dig, dem var bäst det är precis det jag försöker tänka på alla goda minnen allt vi har gjort tillsammans men självklart fallaer det en tår då och då. För pappa jag älskar dig har alltid gjort och kommer alltid att göra, glöm inte det
//din dotter Emma! ♥



Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0