29 september

2010-09-29 @ 11:22:47
Hej!
Ja vet att det är alldeles för korta inlägg nu för tiden, jag håller med om det! Så jag ber om ursäkt för det. Men ja det ska bli ändring på det, det är bara det att jag vet inte vad jag ska skriva om..

Men bara för att jag är ledig just nu och inte har nått annat för mig, eller jo jag ska snart börja göra mig i ordning för skolan, börjar klockan 13:00 men har endå vart uppe sen typ halv 8 imorse, då vi både hunnit ätit frukost och fm fika! vid 12:15 är det även dags för lunch så ja jag har alltså en timme påmig ca att göra mig i ordning, var precis in och duscha så ja jag ska kika på vad man ska ta på för kläder idag, kan även tillägga att solen skier rakt in i fönstret och påmin arm. Det är härligt, man ska njuta av de sista solstrålarna innan dagarna blir gråa och trista.
Men nej nu snart skola, kanske skriver senare. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0