00.08 - sova?

2010-09-09 @ 00:09:14

Vad gör jag uppe egentligen? Eller ja jag ligger i sängen men ja, jag sover ju inte brukar gå och lägga mig i vanliga fall mellan 22-22.30, men ja jag börjar inte fören klockan 10.10 imorgon men ska ju äta vid 9.50 men det innebär ju att jag behöver inte gå upp fören vid 9! Det är otroligt skönt. Det jag vill säga med det är att då gör det inget att jag fortfarande är vaken för kommer iallafall hinna sova ca 8-9 timmar! Måste bara tillägga: åh va skönt det är att bo nära skolan! Var bara ca 2 minuter så är man i skolan, det var annat när man gick gymnasiet när det tog lite mer än en timme till skolan - med buss! Haha ja kan ju säga att det är lite skillnad! Men nu ska jag sova, vi hörs i morgon (läs; idag, för klockan är över 00.00) puss och god natt!


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0