Väntar!!

2010-10-28 @ 19:05:32
Hej
jag har precis packat klart nästan allting, förrutom typ datorn, mitt täcke och kuddar sen är nog allt med tror jag! Då är det bara att bära ut allt i bilen och åka hemmåt.

Men allra först så är det nightmission som börjar om lite mindre än en timme, kommer hem vid typ 00:00 tiden inatt. Får se om man orkar blogga då eller inte, kanske gör ett litet tidsinställt inlägg. Annars så ses vi imorgon innan jag drar till skolan, då jag inte börjar förren vid 10:10 och ska gå ner till skolan till fikat som är 9:50.
Men nej nu ska jag vänta på att klockan ska bli 20. Puss

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: liindblaads

HEj du Deltog i dagens blogg idag hos mig! vinnaren kommer att avslöjas i morgon kväll, Detta gör att du får en Extra Chans att vinna, du kan då kommentera att du är med i dagens blogg efter 00.00 i natt igen!

låter de bra ?

kram :)

2010-10-28 @ 22:40:29
URL: http://liindblaads.se

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0