Typiskt mig..

2010-10-13 @ 22:21:00
..att impuls köpa saker! Varför gör jag det?

Det kan man fundera på, nu la jag precis en liten beställning på Nelly.com. Men jag kände att jag var värd det och faktiskt inte så jätte dyrt, blev allt som allt att kosta 480:- och då fick jag endå 5 saker + 1 läppglans.. Sen var det lite också för att Nelly har gratis frakt hela veckan det vill säga fram till den 17 oktober (så in och fynda) men i alla fall så började det med att jag ville ha en sjal med döskallar, har faktiskt länge velat ha det, men tyvärr inte hittat någon.

Men mycket av det jag hittade var på rean, sen har jag ju faktiskt STUDENTRABATT på nelly och får faktiskt hela 10% på varorna, det är bra det! Jag tänkte visa er vad jag köpte för någonting:

 ---> 62:-
---> 39:-
---> 89:-
---> 53:-
---> 179:-

+ ett par till trosor som kostade 29:-

Nu längtar jag bara tills jag får hem sakerna, ska bli jätte roligt! och bara hoppas på att allt passar så jag inte behöver krångla och skicka tillbaka något, men tror nog att det ska passa..
PUSS
Trackback
RSS 2.0