Tråkigt..

2010-10-17 @ 21:51:38

.. därför lägger vi in en liten onödig lista såhär på söndags kvällen!

KÄRLEK:
Är du kär just nu? - Ja det är jag.
Har du någon kille just nu?- Ja det har jag.
Har du dumpat någon?- Hmm, nej det tror jag inte att jag har gjort.
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Inte för skoj skull, det är elakt!
Vem kramade du senast? - Jon.
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej?- Haha, nej verkligen inte, om han gör det kan han dra. Så enkelt är det!

SKOLA:
Är du duktig i skolan? - Ibland, ibland inte.
Har du bra betyg? - När jag tog studenten i våras dem betygen var bra tycker jag.
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Ja det har jag fått.
Sköter du dej i skolan? - Ja det gör jag, eller jag försöker iallafall!
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Haha, ja det har jag.
Haft mobilen på lektionstid? - Yes.
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - Nej det tror jag inte att jag har fått.

FAMILJ:
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - Just nu bor jag på internatet på skolan. Annars bor jag tillsammans med min mamma då min pappa gick bort i Januari iår.
Trivs hemma? - Ja det gör jag både här på internatet och hemma hos mamma.
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - Nej det har jag inte.
Har du skrikit och slagit din pappa? - Nej, det har jag inte eller skrikit har man väll.
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - Nej.
Har kallat någon i din familj för diva, idiot,cp? - Nej.
betyder mest för dej i din familj? - Alla, of course!! ♥
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Ja det gör jag verkligen!

VÄNNER:
Har du vänner? - Ja det har jag!
Du brukar vara med? - Pernilla&Emelie men vi bor långt ifrån varandra just nu, här på skolan umgås jag med Sofia&Sarah.
Vem/vilka var du med sist? - Sarah&Sofia, idag faktiskt när vi var och kollade på fåren.
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Såklart gör jag det.
Är det okej att ha kill-kompisar? - Ja självklart är det det, skulle det inte vara det?`
Har du pussat någon av dina kompisar? - Ja.
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar?- Öhh nej?
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - Ja, eller blivit av och blivit av. Dålig kontakt!


FJORTIS:

Du sminkar dej varje dag? - Nej.
Putar med läpparna på kort? - Hmm, nej det gör jag inte.
Tar kort på dina bröst? - Nej?
Använder foundation på läpparna? - Nej, varför skulle jag?
Super dej full varje helg? -  Haha verkligen inte.
Plattar du håret och har en typ av fjortisfrisyr? - Jag plattar mitt hår, det dära med fjortisfrisyr den ser ut hur?
Ditt hår e knallblont? - Nej det är det inte, det är brunt ^^


ALKOHOL:
Har druckit/smakat alkohol? - Ja.
När drack du alkohol senast? - Förra helgen.
Vad var det för sorts alkohol? - Cider.
Brukar du dricka alkohol? - Nej det kan jag väll inte påstå händer väll ibland.
Har du druckit öl? - Ja, senast förra helgen.
Tycker du om öl? - Nej det är äckligt, dock går det att dricka när man innan har druckigt något annat.

KRIMINELLT:

Är det okej att vara kriminell? - Det tycker jag inte.
Vill du bli kriminell? - Nej det vill jag inte.
Varför gör du sånt här?  - Gör vad?
Vad är inte okej med att vara kriminell? - Allting
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - Haha, nej det skulle jag inte!
Har du suttit i fängelset? - Nej.
Vill du hamna i fängelset? - Nej.

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Hmm, nej det tror jag inte.
När grät du senast? - Alldelse nyss när jag läste ett mejl.
Du har gråtit över en kille? - Ja det har jag!
Vem bråkade du senast med? - Behöver inte du veta.

ÖVRIGT:
Motto? - Inte en aning om vad mitt motto är.
Film? - Det finns otroligt många bra filmer!
Musik? - Blandat.


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Okej, jag skickar till dig när vinnaren är utsedd! :D

2010-10-18 @ 19:05:55
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0