Tisdag

2010-10-05 @ 18:21:54

Hej!
Lång dag i skolan idag, fast den har endå gått ganska så snabbt! Just nu sitter jag här på mitt rum och fixat lite för morgondagens lektion, resten hinner jag med imorgon då jag inte börjar förrens klockan 13:00! Härligt men ja det blir iallafall att gå upp vid typ kvart över 7 för att äta frukost vid halv 8, men men ganska så skönt att komma upp i tid egentligen dock är jag sjukt trött!

Imorgon när jag har lång sovmorgon eller ja håltimme så tänkte jag visa er lite bilder jag inte orkat att lagt ut, som bowlingen i söndags bland annat, men det får bli morgondagens sysselsättning! Nu ska jag över till J, vi hörs Puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0