Söndag

2010-10-31 @ 22:54:34

Hej!
Ännu en dag har gått och imorgon är det måndag igen men ingen skola. För imorgon börjar höstlovet, himmla skönt kan jag ju säga! Vad har vi gjort idag då? Jo, Pernilla var här en stund på förmiddagen. Jätte roligt att träffa henne, saknat henne något otroligt mycket ♥

Annars bara tagit det lungt och nu ska jag sova. Imorgon ska vi åka upp till min syster och T, i Ludvika sedan vid ca 15:15 så ska vi vara på mammas jobb för att åka till Örebro. Jag hoppas jag får med mig ett par nya skor hem sedan ska jag köpa påsar med dragkedja på lagerhouse. Då det är lättare att packa i sådana när man åker fram och tillbaka och mycket smidigare och bära för den delen!

Det blir lite dålig uppdate nu när jag är hemma, men ni får ha överseende med det när jag är tillbaka i Gamleby så ska det bli lbättre uppdate, men vill tillbringa så mycket tid med familjen óch vänner när man nu är hemma så sällan!

Nu ska jag sova, för nu är jag trött. Puss&Kram


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0