Söndag - 101024

2010-10-24 @ 12:39:06

Hej!
Den 25 oktober är det idag det innebär att det om två månader idag så är det julafton. Herregud vad tiden går fort, det är skrämmande, faktiskt! Menmen man får ta en dag i taget och ta dagen som den kommer, det är söndag idag. Det innebär att det är skola imorgon, sista veckan innan en veckans ledigt det är ju höstlov vecka 44. Ska bli otroligt skönt.

Det som händer idag denna söndag är att jag och Jon snart ska gå ut så jag får ta lite höstbilder, dock vill inte vädret sammarbeta med mig för ute är det grått och trist sen regnar det också, men ja det får bli dem bilderna det blir. För jag kan ju inte styra över vädret direkt. Haha. Så vi får väll hoppas jag får till någon höstbild.

Annars vet jag inte vad som händer idag, eller vi ska till affären en sväng och handla nått att äta. Får se vad det blir idag, igår bjöd Jon på kyckling, nå potatisgrejer och sås. Riktigt gott var det!! :)

Måste även tillägga att det är sjukt kallt på dessa rum, och då är det inte ens kallt ute eller jo men ja tänkt i vinter med typ -15 grader, det blir inte roligt då :( Man skulle kanske lägga sig under duntäcket tills Jon kommer, det tycker jag låter som en väldigt bra ide..

Puss


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Susanna

haha, här i norrland har solen lyst hela dagen.. Blå himmel, några grader varmt, snö på marken.. underbart väder.. Vi orkade till och med att gå ut :) So, this is the place to be ;)



och så har jag lagat kyckling och noketli idag, hur gott är inte det??



Kram

2010-10-24 @ 18:18:20

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0