Snart ska man sova!

2010-10-24 @ 21:51:23
Hej!
Söndag kväll, kan bara säga att tacosen blev väldigt bra. Jag vart otroligt mätt så vi hoppade över pannkakorna så vi tar dem någon kväll i veckan istället. För just nu får jag inte ner någonting mera..

Jag är just nu tillbaka på mitt rum, men tänkte om en liten stund gå tillbaka till granen där dem kollar på film. Men orkade inte kolla på en till så gick hit en sväng. Men jag tänkte sitta här en stund först så går väll dit nån gång efter 22-tiden.

Sedan blir det att sova, upp vid kvart över 7 imorgon för att äta frukost vid halv! Sen börjar jag min första lektion klockan 8:50 och slutar dagen vid 14. På tal om tider och sånt, så kommer det efter detta inlägg upp planering för nästa vecka.
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0