Så var det torsdag.

2010-10-21 @ 09:31:06
Hejsan!
Som sagt veckorna bara springer iväg, det är torsdag idag! Det är nog den drygaste dagen på hela veckan, men det är för att vi har Block, det är en otroligt tråkig lektion, vet knappt vad det är. Haha, menmen förra veckan var dock kul när vi hade kampsport och var i idrottshallen i 2 timmar! Vi får se vad som dem har hittat på idag...

Jag börjar skolan om ca 45 minuter, så vad ska man hitta på fram tills dess?
jo jag ska fixa mitt hår sen gå ner till skolan, för lite fm fika som är 9:50. Sedan är det dags för dagens första lektion Svenska B i två timmar efter det så är det lunch, är förresten måltidens dag idag, så idag bjuds det på sobba och hembakat bröd och till efterrätt så är det äppelkaka och vaniljsås! Det gillas. Men ja håret var det sedan skolan, skriver mera när jag slutat skolan som är runt 16:15 fast då blir det nog att jag skriver efter kvällsmaten så vi hörs vid ca 17-tiden!
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0