Pringels

2010-10-16 @ 16:31:56
Åhh va jag är sugen på pringels just NU, eller jag har vart det ett tag. Men iallafall, blir nog att åka och köpa det senare. För det vore otroligt gott. Efter maten blir det att åka till affären och handla det. Hihi ^^

Kan också tillägga att jag har sjukt ont i min arm efter kickboxningen i torsdag, haha en otrolig träningvärk har jag så kan knappt böja armen haha, illa är det men jag hoppas det går över snart!

Förresten imorgon ska jag hem till en klasskompis som har får, så vi ska åka ut och kolla på fåren, ska faktiskt bli riktigt skoj. Vem vet det kanske kommer någon bild imorgon kväll.
Men nej nu till ska jag läsa en halvtimme sedan ska jag över till Granen där det ska lagas mat tillsammans med Jon. Börjar faktiskt bli lite hungrig. Så ja läsa först sedan mat. Puss skriver mera lite senare.



(bild: från google.se)


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0