Planering för vecka 41

2010-10-11 @ 14:28:55
Måndag: Skola mellan 8:50-14:00. Sedan blir det att plugga eller ja jag ska läsa min bok hade jag tänkt. Kvällsmat vid 16:30 på kvällen blir det kanske någon film eller något.
Tisdag: Skola mellan 8:50-16:15 har dock håltimme mellan 11:15-12:15. Efter skolan blir det att plugga kemi har omprov på fredag (måste verkligen klara det!!) på kvällen blir det att ta det lungt. Måste försöka hitta en bild som jag ska ta med mig på onsdagen som man får skriva ut, hmm vad ska jag välja?
Onsdag: Sovmorgon, men blir väll att äta frukost iallafall, sedan fika vid 9:50. har lektion mellan 13:00-16:15 då jag har digitalt foto då ska vi till fotoskolan och kika, ska bli jätte kul! Hem plugga kemi&läsa
Torsdag: Sovmorgon har skola mellan 10:10-16:15. På blocket så ska vi ha kampsport. Hem och P.L.U.G.G.A
Fredag: Fredag igen då har jag skola mellan 10:10-15:05 sedan blir det att ta det lungt fram till kvällsmaten vid 16:30 sen får vi se vad kvällen bjuder på.
Lördag: Bara ta det lungt, måste städa mitt rum också!
Söndag: Åka hem till en i klassen och hälsa på deras får :)

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0