Onsdag kväll

2010-10-06 @ 22:39:29
Hej
jag är hem och borstar tänderna, sedan svarade jag på ett mejl.. Men ska väll snart gå tillbaka till J. Denna onsdag tycker jag har gått fort faktiskt och det är ju konstigt då jag knappt gjort nått på hela dagen hade lektion mellan typ 13-15 sen har man typ bara tagit det lungt kollat på några avsnitt av HippHipp med J. haha riktigt roligt faktiskt..

Men ja det blir väll att sova snart, imorgon börjar jag klockan 10:10 med svenska, ska iallafall gå upp klockan 07:15 för att äta frukost så kan man ta det lite lungt på morgonen, och ja det innebär att jag hinner uppdatera bloggen innan jag drar till skolan imorgon! Måste även försöka lägga in lite bilder, för inlägg utan bilder är tråkiga inlägg. Jag ber om ursäkt för att jag är dålig med bilder, men det är bara för att det tar sådan tid att ladda upp dem, och jag skriver jämt så sent så jag orkar inte vänta på det då, därför blir det inga bilder. Jag ska försöka få upp några bilder imorgon!
godnatt, puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0