Kom tillbaka nyss..

2010-10-23 @ 01:44:29

...eller ja för ca en halv timme sedan!

Har tillbringat kvällen hemma hos Sofia, sjungt LIPS och gjort något frågespel på engelska som handlade om filmer. Hihi va roligt vi har haft det, mycket skratt har det blivit, och jag älskar det. Det måste i alla fall göras flera gånger. För dessa 6 timmar som vi var där bara flög fram..

Annars vad har man gjort idag (läs; igår, då klockan är över 00:00) och det rent tekniskt sätt är Lördag nu. Menmen ja, har vart i skolan hade ju Kemi och Matte. Slutade vid 15:00 tiden så var det att åka till ICA och handla + att jag fyllde luft och tankade också. Så nu är det fixat inför hemgången som är om typ en vecka.
Orkar inte babbla mera, för klockan börjar närma sig 02:00, och man borde kanske gå och lägga sig?

Men jag skriver mera när jag vaknar, PUSS


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Hej söööööötnos! :D <3

2010-10-23 @ 08:46:32
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0