Hur?

2010-10-20 @ 12:11:22
Jag har vart vaken nu i ca 5 timmar och tror ni att jag har hunnit skriva nått blogginlägg för det? Nej, vet egentligen inte vad jag har gjort, men nu ska jag i alla fall snart dra mig mot skolan för att få lite mat i magen, det serveras lasagne idag, och jag är otroligt sugen på det!! Så nu hoppas vi bara på att det är gott, men det tror jag nog att det är! Efter lunch har jag lektion, digital bild det är en massa som ska visa sina bilder, sedan vet jag inte ritkgit vad vi ska göra på den letkionen med det visar sig väll vad som händer, slutar runt 15 tiden idag i alla fall eller ja vi har ju lektions tid till 16:15 men vi brukar aldrig hålla på så länge.

Men nej nu mat, mer uppdate när jag har slutat skolan, PUSS

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0