Gratis är gott

2010-10-12 @ 21:27:57

Nu kan jag beställa 100 gratis foton från fuji-direkt igen. Deras erbjudande är vädligt bra, och det är ett stort + att även deras kvalitet och leveras är otroligt bra så tänkte slänga iväg en order imorgon på 100 nya bilder och jag betalar endast frakten som ligger på 29:- det tycker jag är välidgt bra!

Åhh vad jag längtar tills jag har fotona i min hand, och kan kolla. För ni måste hålla med om att det är mycket roligare att ha korten i pappersform än vad det är att ha dem på datorn..

Förresten jag tror jag glömde att berätta det men när jag var till affären en gång till för att köpa tandkräm så köpte jag även två tian-lotter som jag faktiskt på ena vann 20:- så alltså förlorade jag ingenting på det! Det gick jämt ut, nu ska jag ju bara komma ihåg att lösa in min vinst nästa gång som jag är till Ica.

Nu ska jag leta vidare efter bilder att beställa måste hitta 55 st till sen ska jag lägga mig och läsa i boken och vänta på att Jon ska skicka ett sms och säga att fotbollen är slut så jag kan gå hem dit och sova.

Puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0