:@

2010-10-27 @ 22:20:52
Vad jag hatar när inte internet fungerar som det ska, därför det inte har blivit så mycket uppdate idag. För efter kvällsmaten ville inte internet fungerade, var helt skumt. Så det blev ingen uppdatering då, så jag pluggade sedan gick jag hem till Jon och kollade på Björn bröder sedan kollade jag när han spelade WOW en stund och nu sitter jag här på mitt rum, och väntar på att klockan ska bli typ 23 så jag kan gå hem till Jon igen för att sova!

Imorgon är det torsdag, och nästa dag är fredag och då åker vi hem! Ska bli himmla skönt men ja två dagar kvar i skolan imorgon har jag svenska, vo och sedan block. På blocket ska vi gå tipspromenad sen efter det vet jag inte, slutar i alla fall klockan 16:15 då blir det kvällsmat sedan är det bara att vänta på att klockan ska bli 20 för då är det samling vid skolans entré då det är dags för nightmission, ska bli intressant att se vad det kan vara! Slutar ungefär runt 00-01 så efter det är det raka vägen i sängen. För att orka upp på fredagen då det blir en lång dag med skola först, bilresa hem vi kommer hem runt 21 tiden sedan äta när man kommer hem så blir nog inte sängen förrens vid typ 00-tiden? Aja det visar sig, är ju bara torsdag imorgon så vi börjar med den, och tar en dag i taget. Det jag också måste göra imorgon är att packa, kanske bära ut någonting i bilen? Men vi får se! Nu ska jag i alla fall kolla på några avsnitt av Full house innan jag går över till Jon.

Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0