:)

2010-10-16 @ 18:32:49
Kom precis tillbaka från affären, köpte pringels! Som jag just nu sitter och käkar på, så jäkla gott kan jag ju bara säga! vart dugen på det sedan jag såg reklamen på tv:en och man blev ju inte mindre sugen när det stog ett rör med pringels i dagrummet ^^ men nu har jag äntligen fått, och detta var till och med party size. Alltså mer pringels.

Jon köpte även pannkakor från Billys fanns bara äpple kvar så han köpte en varsin så blir att testa dem i kväll tror jag. Ska bli spännande! Känns lite fel dock att det har gjort nått med pannkakaor när dem gör pizzor/piroger, menmen dem lär väll också ändra sig lite grann.

Jag tänkte iallafall nu lägga mig i sängen och läsa ett tag, sedan gå över till Jon. Men innan det måste jag ta på mig varmare kläder för ute är det verkligen inte alls varmt!

På återseende // Emma

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0