Gårdagens aktivitet

2010-10-18 @ 20:07:22
Hej!
Vid kvart i 1 så åkte jag från Gamleby och mot Västervik där jag skulle hämta en kompis för att se åka ut mot Gunnebo till en kompis som bor där. För dagen skulle vi spendera hos deras får, så vi har alltså klappat får idag, åh dem är så söta så det är inte klokt. Hihi, stannade på tre ställen och var alltså inne i tre hagar (haha, vad heter det?) innhängnader där det fanns en massa får, sedan åkte vi även igenom en kohage haha.. Så blev några bilder på kossorna också. Så jag tänkte faktiskt visa er lite bilder från dagen och på alla söta får:

  
  
  
  
  
  
  
  
  
  

det blev väldigt många bilder, men det är alltid kul med lite bilder.
och fåren var otroligt söta så nu längtar jag till våren för då blir det lamm, som vi ska få kolla på, hihi så söta dem kommer vara.
Puss

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är nu utsedd. Gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny imorgon då du kan vinna ett gästinlägg hos mig! :D

2010-10-18 @ 21:03:46
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0