Bowling-söndag

2010-10-06 @ 17:44:15
Hej!
Lovade er igår att jag skulle skriva lite om söndagens aktivitet som var bowling. Jag och två vänner bestämde oss för att vi skulle bowla i Västervik! Sagt och gjort vi bestämmde en tid, och S ringde och bokade en bana klockan 15:00 på söndag..

Så jag satte mig i bilen vid typ halv 2 och åkte in mot Västervik med GPS:en i högsta hugg, eller ja i fönstret hmm men lyckades iallafall missa en sväng, men jag åkte till netto och vända och kom då rätt. Så hittade ju dit iallafall. Och bowlingen gick faktiskt bra, riktigt roligt var det! Vi var typ ensamma i hela hallen också var några killar där. Så vi fick faktiskt spala mer än en timme (som vi då hade bokat) det var snällt!

Men iallafall så var det jätte roligt, och det lär göras om var så säkra på det.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0