9 månader sedan

2010-10-08 @ 19:32:48
Det är helt sjukt va tiden går fort, det är i bland skrämmande!

Det är idag den 8 oktober det innebär att idag för 9 månader sedan gick min pappa bort, jag minns det som det var igår. Det var en av de absolut värsta dagarna jag har vart med om i mitt liv, en händelse som jag absolut inte vill vara med om, men tyvärr fick jag det och just nu är min pappa uppe i himlen. Men jag vet att du har det bra där, och att du är med oss varje dag som går, och i mitt hjärta kommer du för alltid ha en speciell plats, för pappa jag älskar dig något så otroligt mycket så det finns inte ord för det ♥

Jag tänker på dig varje dag som går. Tårarna finns alltid där men det finns också glädje, det är den glädjen som du har gett mig under dessa 18 år jag fick tillsammans med dig, som jag fick ha min pappa nere på jorden tillsammans med mig, just nu är min pappa i himeln och du är min ängla-pappa. Men pappa du vet att vi ses på andra sidan.

♥ JAG SAKNAR OCH ÄLSKAR DIG ♥
24 mars 1950 - 8 januari 2010

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0