16:12

2010-10-13 @ 16:12:28
Hej!
Besöket på fotoskolan var roligt det bjöds på havrekakor, som var otroligt goda och dricka! Vi fick oss en liten rundtur på skolan, sedan satte vi oss i lilla datasalen där vi fick skriva ut varsin bild på A4 papper, riktigt kul. Tror vi skulle dit någon mera gång här framöver, jag hoppas på det i alla fall..
Den bilden som jag skrev ut i stort var i alla fall en bild på ljung, bilden som ni ser nedan..


Sen gjorde han något med typ svertan (haha heter det så?) skit samma, men iallafall han  drog ner den på
när den egentligen skulle ligga på 70-80.. Men jag blev nöjd ändå.

Nu sitter jag och väntar på att det ska bli lite kvällsmat för jag är hungrig och jag tror att det var pastagratäng idag, det är gott! :D Efter maten blir det att PLUGGA.
skriver mera senare, puss

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Susanna

Det heter nog svärtan... Med ä.. Antar att det är det, det är väl kanske svartfärgen?? Hmm.. men med tidningar så finns ju trycksvärta så det känns som om det borde ha ett sammanhang.. :)

Du verkar ha det bra på skolan, härligt!! Jag tar åt mig lite av äran att du har det så fint :)

Kram och godnatt

2010-10-17 @ 22:14:24

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0