Typiskt..

2010-11-23 @ 14:01:59
..att det ska vara typ snökaos i södra Sverige det vill säga i typ småland/skåne, så det blev inte att jag åkte neråt idag, utan det får bli imorgon istället.

Så det blir ett tight schema imorgon. Ska försöka att åka här hemifrån mellan 06:00-06:30 för då är jag nere i Gamleby vid typ 11:00 tiden om inte tidigare, men räknar med att jag är där vid ca 11:00 och vid 12:15 är det middag, så då hinner jag ju till den + att jag innan middagen hinner jag dära in sakerna på rummet! Min första lektion börjar klockan 13:00 så blir stressigt imorgon känner jag! Det ska nog funka får ta det lungt på kvällen sedan, eller ja då blir det ju att plocka upp alla saker som kläderna och lite sånt! jag hinner nog ta det lite lungt också ^^

Så är läget för tillfället i alla fall..
på återseende, puss



en bild från igår


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0