Planering för vecka 46

2010-11-15 @ 18:24:27
Det var ett tag sedan, så vi gör på veckans planering!

Måndag: Skolan mellan 08:50-14:00 hade matte på morgonen sedan media innan lunch och media timmen efter lunch. Slutade vid 14, då gick jag tillbaka till rummet och satte mig och pluggade men gav snart upp för att i stället kolla runt på internet. Vid 16:30 gick jag ner och åt, tyvärr äcklig mat idag menmen! Nu sitter jag här och skriver detta och ska när jag har publicerat detta plugga typ resten av kvällen.
Tisdag: Skola hela dagen från 8:50-16:15 fast håltimme mellan 11:15-12:15. Ja efter skolan blir det väll att plugga?
Onsdag: Sovmorgon!! Jag har egentligen lektion mellan 13:00-16:15 men hon är inte där så jag har alltså ingen lektion det innebär att jag är ledig och det betyder att jag ska ägna mig åt att plugga typ hela dagen, jag måste verkligen det!
Torsdag: Skola, 10:10-16:15, jusstja vi har föreläsning typ hela förmiddagen + rollspel på förmiddagen. Kvällen så blir det att plugga!
Fredag: Skola mellan 10:10-15:05! Får se vad som händer efter skolan.
Lördag: Vet inget än.
Söndag: Vet inget än, men blir väll att ladda för en ny vecka i skolan!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0