packa upp, kankse?

2010-11-08 @ 18:52:34

Hej, funderar och det har jag gjort ett bra tag nu om man skulle ta tag i alla väskor som står på golvet och innehåller en massa kläder. Man borde kanske plocka upp det och lägga in det i garderoben, känns som en vädligt bra ide, så ja det är det jag ska sysselsätta min någon timme framöver, och efter det så ska jag fixa en läxa som vi har tills i morgon (tror jag det var) .. Så ja det är väll bara att sätta igång, för där jag sitter nu så häönder det inte så speciellt mycket med kläderna, eller om man väntar tillräckligt länge så kanske kläderna hoppar in i garderoben själv? Hmm det tåls att fundera på och testa ja det får jag göra någon annan dag, för nu måste jag ta tag i det!
Hörs lite senare, puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0