Måndag, ny vecka

2010-11-15 @ 19:56:35

Ny vecka och nya tag.

Hej
Det är måndag återigen dagarna bara springer iväg. Min dag började klockan 08:15 imorse då jag gick upp och gjorde i ordning mig för skoldagen, gick till skolan vid 08:45 och min första lektion började klockan 8:50, och min första lektion på måndagar är matte B, så det var bara att ta fram matte boken och börja räkna, och för en gång skulle så tyckte jag det var kul eller ja i alla fall i ca 15 minuter det vill säga de två första talen sedan gick det inte så bra längre eller jo efter lite hjälp så.

Vid 9:50 var det fika och måndags-möte som alla andra måndagar. Efter det fortsätta med matte i en timme till efter det så hade jag media och vi var hela 3 stycken idag (så ännu en gång så blev redovisningen uppskjuten!) så vi arbetade med en annan uppgift. Lunch vid 12:15 var inte så jätte god mat tyvärr men mätt blev jag efter lunchen dags för media i en timme till och då var vi en till med så var 4 stycken. Fortsatte med det vi gjorde innan lunchen och han precis tid i klart så skickade in det och begav mig upp på mitt rum, där det var meningen att jag skulle plugga men ja det blev inte så utan kollade på svtplay på ung och bortskämd. Ganska så intressant faktiskt, men ja kvällsmat vid 16:30 och åter igen inte någon god mat :(
Så blev en snabb visit där nere och tillbaka på rummet och kolla runt på internet och plugga eller ja försöka men än så länge ser jag inga framsteg. Tur att jag är ledig på onsdag för då blir det att plugga typ hela dagen!!
Ska försöka plugga lite grann nu, vi får se hur det går. Skiver mera senare ikväll.
Puss


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Susanna

Hej Emma.



Vilken kul lista.. Dock tycker jag att dag 10 och dag 14 hade kunnat vara mer varierande... ;)



/Susanna

2010-11-16 @ 19:08:34

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0