jag borde sova!

2010-11-18 @ 23:38:32
Hej!
Klockan är halv 12, vad gör jag uppe på en torsdags kväll? Det är precis vad jag frågar mig själv också, men kom på för ett tag sedan att jag var tvungen att uppdatera skolbloggen, och tog en himla tid att ladda in bilderna men nu har jag i alla fall gjort det!

Men så vad gör jag fortfarande uppe? Eller jag ligger faktiskt i sängen men ändå, aja kan inte svara på den frågan själv så inget vettigt svar. Jag har faktiskt ingen kemi imorgon utan är ledig då så mina lektioner jag har imorgon är 2 timmar matte B. Så det jag ska sysselsätta mig på morgonen med är att packa + städa. Fika vid 9:50 så efter det blir det att städa och packa och bära ut det i bilen.. Ska även efter fikat skriva ut min kemi-läxa som jag ska ge till min matte lärare..

Förresten så tar jag bara med mig lilla datorn hem, var ju det som var lite tanke med det hela när jag bara ska åka hem över helgen mycket smidigare att ta med den lilla i stället för att släpa med den stora, så den får stå kvar här på rummet! Nu ska jag sova, uppdaterar er mera i morgon. PUSS

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Jammi

Lås inte in nycklarna bara ;)

2010-11-19 @ 08:19:30

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0