haha

2010-11-17 @ 15:08:16
Hej!
Idag är jag ledig har inte en ända letkion men har vart nere och ätit på skolan både i morse på fikat och sedan på middagen! Då der serverades köttsoppa och bröd och sedan skulle det till efterrätt vara creps med äpple och kanel + glass och ja det var det men det fanns yttligare två efterrätter och det var chokladpudding+grädde och sedan brylepudding. Så idag fanns det att välja på tre efterrätter. Det slutade med att jag tog lite soppa och tre små smörgåsar åt upp dem och gick ist in på efterrätten först blev det chokladpudding och grädde. MUMS sedan till efter, efterrätt blev det creps med grädde ^^ Hihi ibland får man bara äta efterrätter. Eller ja jag tog ju några skedar av soppan också men ja mest efterrätt!

Hihi, och om typ en och en halv timme så är det mat igen då är det kvällsmat det bjuds då på winerkorv och mos! Ganska gott faktiskt men just nu är jag absolut inte hungrig men som sagt en och en halv timme kvar så hinner nog bli! Tills dess så ska jag plugga vet inte hur många gånger jag har tänkt det idag, men aldrig blivit av :/ Så nu måste jag ta tag i det!!
Skriver mera senare, puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0