Dag 5 - Vad är kärlek?

2010-11-20 @ 00:12:54

Dag 5 av 30..

Dagens utmaning är att skriva om vad är kärlek:
Vad är kärlek? Det finns många olika slags kärlek, kärleken till ett djur, kärleken till en pojk/flickvän och en massa annat. Jag tänkte bertätta om kärleken till en pojkvän!

Då är kärlek för mig när man kan lita på den andra personen, en person som ställer upp. Man ska kunna skratta och gråta tillsammans, det ska vara en härlig känsla när man umgås. Kärlek är något stort, kärlek är nog det finaste som man kan ha tillsammans med någon annan, och jag har hittat min kärlek! Man ska vara lycklig med den man håller kär precis som jag känner mig just nu!

hmm luddigt svar, men det får duga!
sry att detta inlägget kom upp lite sent också, menmen.


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Jammi

Jag e med lycklig hjärtat !!!

2010-11-20 @ 10:18:31

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0