Dag 3 - Mina föräldrar

2010-11-17 @ 20:51:50
Dag 3 av 30..

Dagens utmaning är att berätta om mina föräldrar:
Min mamma heter Susanne och min pappa hette Kenneth.

Min mamma bor i Ställdalen i ett rött hus, där jag också en gång bodde eller jag bor där fortfarande bara mera sällan då jag bor här i Gamleby på internat! Jag tycker om min mamma hon är underbar och tycker väldigt mycket om henne, och hon betyder en massa för mig. Hon är otroligt snäll, och verkligen bäst. Det tråkiga är att vi inte träffas så ofta men vi pratar i telefon i princip varje dag, så det känns skönt!

Min pappa gick bort för snart 1 år sedan, han gick bort 8 januari i år. Han var en underbar pappa, en pappa som alla borde ha! Så otroligt snäll, så det kom som en chock att han var försvunnen, på bara några sekunder så förändrades mitt liv. Jag vet att min pappa alltid är med mig!

Så en sak är det väll jag kan säga jag älskar min mamma och änglapappa!
dem betyder otroligt mycket för mig.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0