Dag 13 - Den här veckan

2010-11-27 @ 17:38:55
Dag 13 av 30..

Dagens utmaning är att berätta om den här veckan:
Måndag: Var jag hemma i Ställdalen, då jag var sjuk ^^ Så sjukanmälde mig, vad jag gjorde hemma det kommer jag inte ihåg tog det nog mest lungt.
Tisdag: Studiedag i skolan, var meningen att jag skulle åka tillbaka till Gamleby men pga snöfall och rusk så ställdes de planerna in och blev i stället kvar hemma.
Onsdag: Var meningen att jag skulle åka hemifrån vid 06:00 på morgonen men la den iden också åt sidan pga snöfall, så blev hemma tog det lungt!
Torsdag: Äntligen åka neråt mot Gamleby startade resan runt 11 tiden och kom fram till skolan vid 16 tiden, packade in alla saker jag hade med mig, gick och åt i skolan fortsatte att packa upp och städa rummet, läste en sväng i boken vi har på svenskan och vid 21 tiden vara jag och hämtade Jon vid station åkte tillbaka till skolan, och gick och la oss..
Fredag: Skolan mellan 10:10-15:00 med kemi och matte, kvällen tog vi det lungt
Lördag (idag): Tog det lungt på förmiddagen eller var in till Gamleby centrum och tog en smörgås, senare var vi in till V-vik där Jon bjöd på restaurang, TACK ♥, och efter restaurang besöket blev det att sladda på parkekingen i närheten av skolan, haha det var sjukt kul! :)

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0